Proper 12 de setembre als centres del c/Badajoz i c/Tànger de Barcelona, afectats pel trasllat a Sant Joan Despí

CCOO dóna suport a la vaga a Indra BPO davant la negativa de negociar mesures de mobilitat i conciliació pel trasllat de les seus de Barcelona

Davant la nul·la voluntat de la direcció d?Indra BPO de negociar les propostes presentades pels comitès d?empresa de CCOO pel trasllat dels centres de treball del c/Badajoz i c/Tànger de Barcelona a Sant Joan Despí, CCOO dóna suport a la convocatòria de vaga convocada pel dimecres 12 de setembre pels comitès d?empresa dels centres afectats. Aquesta nova acció ve després de les concentracions realitzades els mesos de juliol i setembre davant els centres per demanar a l?empresa que tingués en compte algunas de les mesures proposades per a la millora de condicions de treball, compensació i seguretat.

La representació sindical de CCOO d?ambdós centres de treball, ha plantejat que el trasllat comporta conseqüències negatives en la mobilitat, amb un cost afegit per a les treballadores i treballadors en temps, diners, seguretat, benestar i amb una greu conseqüència per conciliar la vida professional amb la personal i familiar que comporta, en algunes situacions personals, a replantejar-se la continuïtat en l?empresa.

La representació sindical de CCOO ha plantejat a l?empresa les següents peticions de les que encara confia rebre resposta positiva abans del trasllat

- Una compensació econòmica per pal·liar l?impacte negatiu, a les persones afectades.

- Garantir zones d?aparcament per a cotxes i motos.

- Habilitar llançadores per accedir directament al nou centre.

- Flexibilitat horària tant d?entrada com de sortida i bossa d?hores mèdiques.

- No recuperar el temps perdut per causa d?incidències del transport públic o de força major.

- Que les persones que es vegin obligades a deixar l?empresa degut al trasllat tinguin una sortida incentivada.

- Servei de llar d?infants.

- Aplicació del teletreball

- Que passi a plantilla al personal contractat per ETT.

Para el 12 de setembre, dia de la vaga, està convocada una manifestació que tindrà el seu inici davant el centre de c/ Tanger, 98 a les 11 hores. Amb un recorregut cap al carrer Badajoz, Avg. Diagonal fins a la Rambla de Poble Nou, per tornar pel c/ Tanger.

CCOO Serveis Catalunya

VAGA 12 DE SETEMBRE!!