#LaFamNoFaVacances

CCOO amb Würth España impulsa la Campanya solidària de recollida d'aliments

La secció sindical de CCOO de Serveis a Würth realitza una tercera campanya de recollida d'aliments a l'estiu a tots els centres de l'empresa a Catalunya. El motiu pel qual es porta a terme aquesta iniciativa és per tal d'ajudar a pal·liar les penúries i la situació precària que pateixen moltes famílies. Enguany la participació no ha estat l?esperada tenint en compte l'auge participatiu que hi va haver del primer al segon any.

Per realitzar aquesta campanya CCOO a Würth ha comptat amb la important col·laboració de l'empresa que aquest any ha decidit sumar els mateixos quilos que la plantilla de treballadors de Catalunya siguin capaços de sumar a cada província.

La segona campanya del 2016 es va completar amb un total de 904 kg d'aliments recollits als centres de les quatre províncies. El 2017 coincidint amb la campanya "La fam no fa vacances", impulsada per la fundació el banc dels aliments, s'han recollit 844 kg. Cal destacar que amb l'aportació de l'empresa es doblaran les quantitats recollides: a Palau s'entregarà 1.052 kg, Tarragona 192 kg, Lleida 396 kg i Girona 48 kg.

Des de CCOO valorem que és molt important seguir impulsant aquesta campanya tant per la resposta solidària, que malauradament no minva la necessitat davant situacions precàries, com per l'augment en la participació dels treballadors i treballadores voluntaris i l'empresa, que fan possible que l'organització i el resultat de la campanya sigui un èxit.

CCOO Serveis Catalunya