COMERÇ-GRANS MAGATZEMS

És l'hora de millorar el teu conveni. Tu decideixes! - Es hora de mejorar tu convenio. Tú decides!


Arriba el moment de renovar el Conveni de Grans Magatzems. No creus que es pot millorar? CCOO SÍ

Llega el momento de renovar el Convenio de Grandes Almacenes. ¿No crees que se puede mejorar? CCOO SÍ


CCOO-Serveis de juliol a setembre ens estem preparant per a la negociació col·lectiva del proper Conveni de Gran Magatzems, per respondre el més eficaçment possible al repte que suposa aquesta negociació es fa molt necessari la participació i l'aportació del major nombre de treballadores i treballadors del sector.
- - - - - -
CCOO-Servicios de julio a setiembre nos estamos preparando para la negociación colectiva del próximo Convenio de Gran Almacenes, para responder lo más eficazmente posible al reto que supone esta negociación se hace muy necesario la participación y la aportación del mayor número de trabajadoras y trabajadores del sector.

INFOGRAFIAS:

>> INFO 0. CAT.

>> INFO 1. CAT


>> INFO 2.CAT



CCOO-Serveis comença aquesta campanya facilitant una enquesta per recollir l'opinió i propostes que tota treballadora i treballador de les empreses de grans magatzems pot realitzar. ESPEREM LA TEVA PARTICIPACIÓ! GRÀCIES.
- - - - - - -
CCOO-Servicios empieza esta campaña facilitando una encuesta para recoger la opinión y propuestas que toda trabajadora y trabajador de las empresas de grandes almacenes puede realizar. ¡ESPERAMOS TU PARTICIPACIÓN! GRACIAS.

>> Encuesta:  Enlace a la encuesta http://www.ccoo-servicios.info/encuestaggaa
>> Encuesta en pdf, enviar a: convenioggaa@servicios.ccoo.es