CCOO continua les mobilitzacions davant Caprabo per exigir que aturi la imposició unilateral de trasllats i modificació d'horaris

Divendres que ve dia 19 de febrer de 12:00 hores a 13:30 hores, CCOO Serveis Catalunya ha convocat una nova concentració en les portes de la botiga de Caprabo situat en Passeig Valldaura, núm. 218-220 de Barcelona, per exigir a la direcció de l'empresa que aturi l'aplicació de l'expedient de canvi de condicions laborals de 350 treballadores i treballadors, afectant directament als horaris i dificultant la conciliació de la vida laboral i familiar.

CCOO manté la seva exigència en la retirada de l'expedient de modificació de les condicions de treball de Caprabo i així aturi la por i incertesa que estan creant cada vegada més aquestes mesures al conjunt de la plantilla, per a això manifesta que seguirà utilitzant tant la via de la mobilització com la via Jurídica.

CCOO alhora manté la seva crida a altres opcions sindicals presents a Caprabo perquè recolzin aquestes mobilitzacions i les que possiblement, mentre no canviï la situació, es vagin a seguir convocant davant les botigues on hi ha persones afectades per aquesta imposició de canvis en les seves condicions de treball.

Després de la mobilització del passat divendres 5 de febrer, on prop de dos-cents treballadors i treballadores i delegats i delegades de CCOO es van concentrar davant les portes de la central de Caprabo en el Carre Ciències de L?Hospitalet, l'empresa no ha mostrat cap canvi en la seva decisió d'aplicar unilateralment el canvi de condicions de treball per a les més de 350 treballadores i treballadors de Caprabo. A els qui des del mateix 5 de febrer està lliurant les comunicacions individuals.

CCOO està en contacte amb les persones afectades per iniciar les demandes individuals corresponents i alhora el Gabinet Jurídic de CCOO ja treballa en la preparació de la demanda de conflicte col·lectiu contra l'expedient de modificació de condicions de treball.

CCOO Serveis Catalunya

CONCENTRACIÖ: Divendres 19 de febrer de 12:00 hores a 13:30 hores, en les portes del centre de Caprabo situat a Passeig Valldaura, núm. 218-220 de Barcelona