Lento avance no convenio de Comercio Alimentación Coruña
Discutimos sobre os novos modelos de contratación e a aplicación da reforma laboral para conseguir unha maior estabilidade da contratación indefinida. Aínda que para nós este tema é moi importante, desde logo non pode ser o único en que centrar a negociación.
Demos tamén contestación a algunha das propostas da patronal:
-
Non podemos asinar, como pretenden, un convenio a 8 anos coa incerteza actual e sen un compromiso de mantemento do poder adquisitivo se o IPC segue polas nubes.
-
Non cremos necesario incrementar os períodos de proba para as novas contratacións.
-
Non estamos dacordo no tratamento que pretenden dar a algunhas licenzas.
-
E o que é incocebible a estas alturas é que sigamos sen saber que pretenden propor como incremento salarial.
CCOO entenderá un intento de paralizar a negociación de forma inxustificada se na próxima reunión que se celebrará o día cinco de abril, a patronal non trae unha proposta de incremento salarial,
Xa é hora de que a patronal saia do seu inmobilismo, de que aporte unha proposta salarial e de empece a falar con seriedade doutros temas importantes como por exemplo:
-
Xornada de traballo: Redución Xornada Anual, Xornada Continua.
-
Fins de Semana de Calidade: Garantir un Mínimo Anual.
-
Licenzas Retribuidas: Melloras e recoñecemento real de parellas de feito.
-
Eliminación do Grupo IV: Que se usa para reducir salarios inxustificadamente.
A patronal de Contact Center resístese a aplicar a Reforma Laboral
O 21 de febreiro levouse a cabo unha asemblea de delegados/as do sector de Contact Center de Galicia na que interviron a secretaría xeral da Federación de Servizos de Galicia, Lucía Trenor, o secretario de acción sindical Juan Zas, o responsable do sector de Contacr Center en Galicia Xosé González, e o responsable de Servizos Técnicos Iván Cordeiro.
Nas intervencións expuxéronse ante os participantes, delegados e delegadas do sector en todas as provincias da comunidade autónoma, temas de total actualidade no sector, tales como:
- Situación da negociación colectiva no Contact Center.
- Calendario de mobilizacións para defender a plataforma sindical.
- Importancia do labor da Representación Legal das Persoas Traballadoras RLPT nas empresas.
- Afectación dos últimos decretos do Goberno: Reforma Laboral; Plans de Igualdade e Auditoría Salarial; Salario Mínimo Interprofesional.
O persoal de Universal Support volve a mobilizarse por acumulación de irregularidades
O comité de empresa de Universal Support (grupo Konecta), que se dedica ao sector dos centros de chamadas, convocou unha xornada de mobilización hoxe luns día catro. O obxectivo, reclamar a subsanación das numerosas incidencias detectadas na campaña Superlínea:
- Obrigatoriedade de traballar os festivos estatais
- Traballo en fin de semana
- Pésima calidade e escasa cantidade de formación
- Non respecto á regulación do convenio das xornadas irregulares
- Denegación de días de libranza
- Denegación da consolidación das ampliacións de xornada
- Inexistencia de tempo entre chamadas
- Premios e incentivos inalcanzables e mal remunerados
- Existencia da figura de apoio non recollida no convenio e polo tanto non remunerada
- Non publicación de postos libres de coordinación e quality
- Non consolidación da categoría de coordinador en teleoperadores que levan máis de 6 meses prestando ese servizo
- Existencia de persoal con contrato eventual máis tempo do autorizado por convenio
Acordouse convocar mobilizacións tamén os días:
Paros día 11/10/2021 de 11:00 a 13:00 e de 17:00 a 19:00. Concentración no centro de Bergondo
Paros día 18/10/2021 de 11:00 a 13:00 e de 17:00 a 19:00. Concentración no centro de Bergondo
O persoal de Universal Support mobilízase contra os traslados
O comité de empresa de Universal Support (grupo Konecta), que se dedica ao sector dos centros de chamadas, convocou esta semana dúas xornadas de mobilización, o luns día 20 e hoxe mesmo, xoves 23. O obxectivo, rexeitar o traslado de 81 traballadores e traballadoras da Coruña a Bergondo.Ler máis
O persoal de Teleperformance intensifica as protestas para defender os seus dereitos
O comité denuncia que a empresa «fai o xordo» ás reivindicacións, polo que se intensificarán as protestas, con paros parciais a partir de hoxe, 28 de xuño, e concentración ás 12:30
Os sindicatos denuncian continuos problemas no cómputo do rexistro da xornada —que se traducen en descontos nas nóminas—, a formación insuficiente e sen apoio, a implantación dunha ferramenta única para a comunicación coa empresa —e que presenta deficiencias—, a falta de información á representación legal do persoal ou a negativa de Teleperformance a compensar de maneira xusta os gastos do teletraballo durante a pandemia.