Archivado en Comunicado breve, Salario, ERE, Accion sindical

Se este é o teu caso non esperes máis

O teu contrato é posterior ao 17 marzo e estás ou estiveches en ERTE? Contacta con nós!

contratos posteriores 17 marzo en ERTE

Como comunicamos anteriormente a administración diferenciou entre dous colectivos de traballadores e traballadoras afectados por ERTEs:

1.- Con alta na empresa anterior ao 17 de marzo de 2020, persoas que teñen recoñecido o dereito a cobrar a súa prestación aínda que non teñan o período mínimo cotizado de 180 días e cuxo cobro se xestionará de forma colectiva pola empresa.
2.- Con alta na empresa posterior ao 17 de marzo de 2020, persoas que non teñen recoñecido o dereito á prestación se non cotizaron un mínimo de 180 días e ademais ao entrar en ERTE teñen que xestionar elas mesmas e individualmente o cobro da súa prestación.

Desde CCOO entendiamos que esta decisión deixaba en total desamparo a un importante colectivo de persoas co correspondente prexuízo e discriminación e por iso nos diriximos á Administración do Estado para que actuase e rectificase para igualar as condicións de acceso á prestación destes dous colectivos.

Aínda que non temos contestación oficial respecto da carta que neste sentido enviamos o venres pasado á Administración, ante a gravidade do problema desde CCOO seguiremos insistindo para que as medidas solicitadas sexan aceptadas o máis axiña posible, con urxencia e por tanto se recoñeza o dereito ao cobro das novas prestacións, ademais de tramitar as previamente denegadas e as pendentes, e que tamén se admita a inclusión nas relacións colectivas de ERTEs entregadas polas empresas.
Pedímosvos que esteades pendentes dunha posible comunicación do SEPE neste sentido, á vez que vos lembramos que desde a asesoría de CCOO estamos á vosa disposición para calquera aclaración ou reclamación respecto deste tema.

Este artículo se publicó originalmente en GALICIA (Federación de Galicia) ,