Igualdade, conciliación e Covid19. Documentación útil actualizada

28 de Maio, Día Internacional de Acción pola Saúde das Mulleres: mellorar a saúde das mulleres no mundo

28M saúde mulleres

O día Internacional de Acción pola Saúde das Mulleres caracterízase por pór de relevo os temas e estratexias dirixidas a mellorar a saúde das mulleres no mundo e facer unha reivindicación polos dereitos sexuais e reprodutivos.

Fai xa máis de trinta anos que se vén celebrando esta data para dar visibilidade e denunciar os problemas das mulleres para gozar dunha vida saudable e segura. Neste contexto, poderiamos facer unha enorme lista que dependendo do lugar do mundo ao que miremos, atopariámonos nun enclave distinto dentro da nosa axenda feminista, pero atravesado en calquera caso por unha cultura androcentrista, falta de perspectiva de xénero ou claramente a vulneración de dereitos humanos das mulleres. Ler máis

Mulleres e violencias machistas. Atención, recursos e dereitos en tempos de COVID-19. Preguntas e respostas.

Mulleres e violencias machistas

EN PRIMEIRO LUGAR, recorda que tes infodispoñible o Manual de respuesta sindical ante el COVID-19 (en actualización continua). Nese documento podes atopar información sobre as medidas excepcionais pola crise COVID-19 en materia de violencia de xénero.

8 de marzo: construíndo e sumando pola igualdade real

8M ccoo

As confederacións sindicais de Comisións Obreiras e a Unión Xeral de Traballadores, ante a conmemoración do 8 de marzo, Día Internacional da Muller, MANIFESTAMOS o noso compromiso de seguir construíndo a igualdade real entre mulleres e homes, a nosa vontade de seguir sumando neste esforzo colectivo e de combater todas as formas de discriminación e violencia contra as mulleres, sendo o noso ámbito prioritario a loita contra todas as discriminacións relacionadas co emprego.

Enmarcada na 6ª Semana de Acción Mundial polas Camareiras de Pisos, a Federación de Servizos de CCOO lanza unha campaña contra o acoso sexual que sofr

O cliente non sempre ten a razón. Por un lugar de traballo seguro para as camareiras de pisos

semana mundial camareiras de piso

É necesario garantir un lugar de traballo seguro para as camareiras de pisos, persoal especialmente exposto ao acoso sexual. Estas condutas que teñen as súas raíces na persistente desigualdade entre mulleres e homes maniféstanse en comportamentos de violencia e acoso sexual que poden ir desde os requirimentos ou proposicións, comportamentos físicos até a agresión sexual. O feito de desenvolver gran parte da súa actividade laboral no interior das habitacións dos clientes, supón para elas un risco que fai incuestionable a necesidade de establecer medidas e estratexias para previlo. Ler máis

ERE Banco Santander: Cando a muller perde o perfil

ere machista banco santander

CCOO interviu na pasada comisión de seguimento do ERE (17/9), para advertir a Banco Santander que estaríamos moi vixiantes naqueles aspectos relacionados coa desvinculación do Banco das mulleres, e especialmente aquelas acollidas a redución de xornada.

Con este tipo de condutas, Banco Santander reforza o machismo social invitando ás mulleres a unha volta non desexada ao traballo doméstico, abandoando a actividade retribuída. Así non se contribúe a formentar a igualdade senón que se amplían as fendas existentes, contribuíndo á discriminación da muller.

Non esquezamos que ata o 15 de novembro atopámonos no período de adscrición voluntaria na rede comercial, polo que castigar ao colectivo de persoas con redución de xornada, cando é unha evidencia que hai unha gran demanda de persoas que queren desvincularse e que aínda permanecen sen resposta, é cando menos, o máis alonxado dun Banco sinxelo, persoal e xusto que vai presumindo de igualitario aló a onde vai.

Se te atopas nalgunha situación coma esta, contacta coas túas delegadas ou delegados de CCOO

Destacadas

EXCEDENCIAS, LICENCIAS, PERMISOS RETRIBUIDOS (III)

Os traemos un tercer y último bloque de permisos, excedencias y licencias (como continuación de comunicados anteriores) que tenemos a nuestra disposición y conviene conocer.

También os mostramos un gráfico con los grados de consanguinidad / afinidad, para que lo tengáis a mano, ya que siempre surgen dudas al respecto a la hora de hacer uso de los permisos.

NUEVAS MEDIDAS APROBADAS DE CONCILIACIÓN: EXCEDENCIAS, LICENCIAS, PERMISOS RETRIBUIDOS (II)

Os adelantamos las nuevas medidas recientemente aprobadas para la conciliación de la vida laboral, personal y familiar.

En una próxima ocasión os daremos más detalle del alcance de las medidas publicadas en el BOE.

Además, os traemos el segundo bloque de permisos, excedencias y licencias como continuación de un comunicado anterior, que tenemos a nuestra disposición y conviene conocer.

EXCEDENCIAS, LICENCIAS, PERMISOS RETRIBUIDOS, CONCILIACIÓN (I)

En esta ocasión.....
Queremos recordaros algunos de los permisos, en muchos casos retribuidos (no es necesario recuperar el tiempo), que tenemos a nuestra disposición y conviene conocer.

También os informamos de las licencias y excedencias que tenemos también en nuestro convenio.

Y Además... los permisos relacionados con las elecciones del 28 de Mayo.

DESCANSOS EN LA JORNADA LABORAL

En esta ocasión queremos recordaros que gracias al acuerdo del Registro Horario firmado por nuestra parte con la empresa allá por 2019, los descansos habituales realizados durante la jornada forman parte de la jornada laboral y no es necesario recuperarlos.

Además, abordamos el cada vez más creciente uso de la "neojerga" en inglés en nuestro sector, y en concreto en nuestra empresa, que en ocasiones resulta difícil de comprender.

Calendario Laboral 2024

Días festivos estatales y por comunidad 2024

Simuladores y utilidades

Simuladores y calculadoras, laboral y social