Veure la versió web

Butlletí n. 2 - Dijous, 6 d'abril de 2017
Fem CCOO

Segona Conferència del Barcelonès

L'Agrupació de Serveis Tècnics de CCOO Catalunya vam estar presents a la Segona Conferència del Barcelonès.

Recull de fotos...

11è Congrés de CCOO de Catalunya

Els dies 4, 5 i 6 d’abril de 2017 tindrà lloc al Palau de Congressos de Barcelona (Av. Reina Maria Cristina, s/n) l’11è Congrés de CCOO de Catalunya, amb presència de 651 delegats i delegades. D’aquest congrés sortirà la nova direcció del sindicat i les línies estratègiques de l’organització per als propers quatre anys.

ELECCIONS SINDICALS

CCOO guanya les Eleccions Sindicals parcials a Digitex (Contact Center)

CCOO guanya les Eleccions Sindicals parcials celebrades avui a Digitex, als centres d'Esplugues de Llobregat i de Sant Joan Despí, passant d'un Comitè d'Empresa de 5 a un de 9, amb el següent resultat:

IGUALTAT

Recull de vídeos de la 4a Jornada d'Igualtat de l'Agrupació de Serveis Tècnics de CCOO Catalunya

Vídeos amb les tres ponències:

4a Jornada d'Igualtat (Tots els vídeos)

Montse Plaza i Aleu (Doctora en psicologia social).

Ester Valls Puente (Llicenciada en Criminologia i Treballadora Social).

Ester García López (Advocada especialitzada en violència masclista i en violència sexual).

INSPECCIÓ DE TREBALL I TLC

Resum d'actuacions a Inspecció de Treball (Març 2017)

Resum de denúncies interposades, resolucions i reunions empresa-RLT amb l'inspecció de treball.

ASSEGURANCES - MÚTUES

COMUNICADO 15: Finalizada la fase de redacción del Convenio Colectivo de Seguros y Mutuas

En la reunión de la Comisión Negociadora del Convenio del Sector de Seguros y Mutuas colaboradoras con la Seguridad Social celebrada hoy 22 de marzo, se ha consensuado el texto del Convenio que regulará las condiciones laborales para los años 2016-2019.

Més...

Assemblea de delegades i delegats pel conveni d'assegurances i mútues

Avui s'ha realitzat l'assemblea de delegades i delegats per explicar tots els aspectes del nou conveni i els acords assolits, i resoldre els dubtes perquè puguin explicar als treballadors i treballadores totes les novetats i com ha anat la negociació.

La signatura del conveni està previst que es faci el proper 5 d'abril.

COMUNICADO 16: Firmado el convenio colectivo de Seguros, Reaseguros y Mutuas

Los sindicatos CCOO y UGT y las patronales UNESPA, AMAT y ASECORE, han suscrito esta mañana en Madrid el convenio colectivo que estará en vigor durante el periodo 2016-2019.

Més...

El Tribunal Supremo anula el recorte del complemento de IT aplicado por Ibermutuamur

El Tribunal Supremo desestima el recurso de casación interpuesto por Ibermutuamur contra la sentencia de la Sala de lo Social de la Audiencia Nacional de 22 de marzo de 2016 que consideraba NULA la decisión empresarial de no complementar la prestación de incapacidad temporal hasta el 100% del salario fijo, confirmando las tesis defendidas por CCOO.

CONTACT CENTER

COMUNICADO 48: ¡Queremos convenio ya!

Elaboramos de manera conjunta CCOO y UGT este comunicado para trasladar a los trabajadores/as del Sector nuestra preocupación por la situación en que nos encontramos, tras la mesa de convenio de hoy, donde nos hemos concentrado en las puertas del SIMA para expresar nuestra protesta.

COMUNICADO 49: Preacuerdo Convenio Contact Center 2015-2019

En reunión mantenida hoy en el SIMA, CCOO y UGT, hemos alcanzado un preacuerdo para la firma del que será el VI Convenio Colectivo de Ámbito Estatal del Sector de Contact Center, cuya vigencia abarcará desde 1 enero 2015 hasta el 31 de diciembre de 2019.

Més...

Vamos a contar verdades... (Preacuerdo convenio Contact Center)

Mucho se está tergiversando sobre el preacuerdo firmado el pasado viernes 31/03. Así que vamos a poner un poco de verdad entre tanta desinformación desinteresada que se está vertiendo aquí y allá:

OFICINES I DESPATXOS

COMUNICAT 1: Acord amb dos nous plusos

Tot i que les negociacions s’estan dilatant d’una forma excessiva, hem aconseguit acordar la creació d’un nou plus d’idiomes i un altre de disponibilitat.

Publicación en el BOE del II Convenio de Estructura del Grupo ISS

Este pasado 30 de marzo se publicó en el BOE el II Convenio de Estructura del Grupo ISS.

TIC

COMUNICAT 2 SECTOR: Pérdida de poder adquisitivo TIC 2010-2016

¿Cuánto salario hemos dejado de cobrar?

NOTÍCIES SINDICALS

"Muerte a los Sindicatos"

Nueva moda. Rajar de los sindicalistas. Algo fácil y barato, por cierto. Lo llevan en la solapa ciertos políticos, lanzando mensajes subliminales sobre su actual falta de utilidad para los trabajadores, politización, corrupción, derroche económico. Resulta curioso: Los mismos que alientan al escarnio público, suelen lanzar piedras cargadas por sus propias mezquindades. Además, la destrucción del sindicalismo hace mucho más fácil la labor de los gobernantes, sin movilizaciones ni huelgas, especialmente la de quienes dirigen tras la cortina. Qué bien estaríamos si no existieran los sindicatos, piensan algunos.

Més...

Un futuro y una economía digitales justos para los trabajadores europeos de servicios

La digitalización ofrece una gran cantidad de oportunidades, pero también cambia profundamente el mundo del trabajo no sólo con nuevas tecnologías sino también con nuevas relaciones laborales. UNI Europa, que representa a 7 millones de trabajadores de los sectores de servicios europeos, lucha por un trabajo de calidad en un mundo digitalizado.

Més...

CCOO subraya la importancia de la sentencia del Juzgado Social núm. 2 de Mataró sobre el derecho de una trabajadora de DIA a reducir la jornada

CCOO valora la Sentencia, que incide en la obligación de los Tribunales de proteger derechos constitucionales como son el derecho a la no discriminación por razón de circunstancias personales y el mandato de protección a la familia y la infancia, derechos que pueden quedar comprometidos cuando no se permite a la persona trabajadora elegir la concreción horaria en la reducción de jornada por guarda legal, tal como recoge la STC 26/2011 de 14-03.

Més...

CARLOS BRAVO "Present i futur del sistema de pensions"

Ponència de Carlos Bravo el 15 de març de 2017 dins el 2n Congrés de la Federació de Serveis CCOO Catalunya. Una aportació tècnica sindical que posa en valor a CCOO en la defensa dels drets dels treballadors i treballadores en la situació laboral en que es trobin a llarg de la seva vida (treballant, en atur, de baixa, d'incapacitat, de jubilació...)

AFILIACIÓ

Certificats per a la renda de les persones físiques del 2016

Campanya de la renda. El certificat de les quotes d’afiliació que els afiliats i afiliades van abonar al sindicat durant el 2016es pot trobar i descarregar d’Internet des de la pàgina web www.ccoo.cat.

Informem que a partir de la darrera setmana del mes de març del 2017, en obrir la pàgina web del sindicat, hi veureu el rètol de la campanya de la renda del 2016: aneu a “Cliqueu aquí” i quan ho feu us donarà l’opció de demanar el certificat de les quotes directament per Internet. El programa demana una adreça de correu electrònic i una contrasenya.

Més...

Gabinet Tècnic Jurídic (Tarifes i punts de consulta i horaris per comarques)

Si necessites l'assistència d'un professional, advocat o economista, el Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO de Catalunya disposa d'una plantilla de més de 50 professionals, de contrastada experiència, especialitzats en totes les branques del dret, especialment en dret laboral, en Seguretat Social i en el contenciós administratiu, a més disposa de serveis concertats en matèries civils i penals.

Tel.: 93 481 28 64 - 93 481 28 65

RESUM DE PREMSA

eldiario.esTe hace falta ya una huelga, una huelga...

El Diari del TreballConciliación de la vida familiar y laboral de las mujeres trabajadoras: soluciones a golpe de sentencia.

El País“Nadie en Barcelona puede ganar menos de mil euros por su trabajo”

El País. El PSOE presenta una proposición para que se pueda apagar el móvil al salir del trabajo.

CincoDías. La CEOE propone una subida de los salarios de entre el 1% y el 2,5%

UTILITATS

Vagis on vagis CCOO-Serveis.cat a les teves mans. T’interessa!

Aplicació sindical pionera per a dispositius mòbils amb sistema ANDROID i APPLE

Carnet de CCOO de Catalunya

DESCARREGA-TE'L AL MÒBIL. ÉS GRATIS!

Agrupació de Serveis Tècnics
Via Laietana, 16, planta 2