Archivado en Comunicados, Noticias, Negociacion Colectiva, Jornada, Empleo, Divulgacion, Condiciones de trabajo, Convocatorias, Comunicados convenio

Mig centenar de delegades i delegats del sector d'hostaleria es reuneixen a Tarragona per opinar sobre la negociació del conveni

Assemblea de delegades i delegats d'hostaleria de Tarragona

Avui, 19 de setembre, treballadores i treballadors del sector d'hostaleria s'han reunit amb Esteban Sanabria, coordinador de la negociació del conveni, i Nieves Marcos, responsable d'acció sindical a Tarragona, per rebre informació de primera mà sobre el curs de les negociacions.

Este artículo se publicó originalmente en TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) ,

Delegades i delegats de Tarragona han valorat positivament aspectes que en cas de ser recollits en el text final millorarien les condicions de treball, com l'increment dels dies d'acumulació per la lactància, la subrogació, o que es percebi el 100% de la retribució quan es doni una situació d'intervenció quirúrgica sense hospitalització.

Però han estat molt crítics amb altres aspectes, per exemple amb el tema de les externalitzacions.
La delegada de CCOO Acciona, Esther Rodríguez, ha denunciat que als hotels de Port Aventura, dues treballadores realitzant el mateix treball es troben amb una diferència en les seves nòmines de fins a 400 Euros, depenent de quin sigui l'empresa per la qual prestin servei.
És per això que totes les persones presents a l'assemblea han coincidit que, en cas d'externalització, el personal afectat hauria de seguir tenint el mateix salari, condicions i drets.
Pròximament les delegades i delegats hauran de votar sobre si signar juntament amb UGT o no el nou conveni col·lectiu.