Mobilizacións en Abanca: Por un mellor horario, retribución e clima laboral

Concentración Abanca

Ante o imobilismo da dirección de Abanca na Mesa de Negociación, e perante a falta de avances, é o momento das mobilizacións.

Expuxemos diversas propostas encamiñadas a mellorar:

O horario de todo o persoal. A empresa non está disposta a mellorar o horario se a cambio non se aumenta considerablemente o número de persoas con horario dispoñible para a empresa,sen ofrecer compensación salarial adecuada.

Salario e beneficios sociais. A empresa argumenta que as recentes subas salariais, vencelladas ás negociacións colectivas, e non está disposta a discutir unha maior compensación. A incerteza reina sobre os beneficios variables, suxeitos ás decisións empresariais.

Clima laboral. Négase a abordar a mellora do ambiente laboral. Non entende que a baixa produtividade que alegan se pode mellorar con cambios na forma de traballar e de dirixir ás persoas, está demostrado que sacar o látigo e diminuír o número de plantilla nin dá resultado nin mantén san ao persoal. É hora de cambiar as cousas.

Hoxe venres, 19 de abril, as delegadas e os delegados das seccións sindicais de CCOO, UGT, e SIB-sf de ABANCA concentrámonos ás portas de Rúa Nova en A Coruña e de Recoletos en Madrid. Convidamos ao resto de sindicatos con representación no banco para que se unan a estas mobilizacións.

75´8% SEGUIMENTO: EXITO DA FOLGA EN BANCA

22M: Seguimento masivo da folga na Banca, cunha participación do 75,8%

concentración BANCA

Un 75,8% das 80.000 persoas traballadoras da Banca secundaron a folga hoxe venres 22 de marzo. Agradecemos expresamente ao persoal do sector o seguimento dunha convocatoria histórica.

Exiximos ao Banco Santander, BBVA, Banco Sabadell, Bankinter, Deutsche Bank e ao resto de entidades da AEB que escoiten a mensaxe principal que trasmitiron os seus cadros de persoal: que queren un convenio, como mínimo, como o que as patronais de Aforro e Cooperativas de Crédito asinaron: Con incrementos salariais xustos e que se apliquen a todo o persoal, non de forma discrecional segundo os criterios das direccións.

Os datos de seguimento por entidades, segundo as estimacións de CCOO, UGT y FINE, son os seguintes:

Esiximos ás cúpulas do Banco Santander, BBVA, Bankinter, Deutsche Bank e ao resto de entidades da AEB que escoiten a mensaxe que lles transmitiron os cadros de persoal, aos cales lles están negando un convenio, como mínimo, como o que pactaron os sindicatos coas entidades de Aforro e Caixas Rurais:

Esiximos á AEB que escoite a mensaxe rotunda lanzada polos seus cadros de persoal: Que están dispostas a loitar por un convenio que realmente supoña, de forma efectiva e tanxible, incrementos salariais xustos e que se apliquen a todas as persoas traballadoras, non de forma discrecional segundo os criterios das súas direccións.

INFOGRAFÍA:

AEB ralentiza las negociaciones como estrategia de desgaste

Convenio BANCA: A negociación non avanza

Convenio Colectivo de Banca

Continuamos a celebrar reunións sen avances, deixando patente a estratexia patronal de alargar as negociacións. Lamentamos ver que mentres outras patronais optimizan as reunións con avances significativos ou conseguindo pechar preacordos en materia salarial, AEB continúa xogando a dilatar a negociación, o que xera malestar nas plantillas e non dá traslado á recuperación salarial que é xustificada polos récords históricos das entidades.

Subas salariais que non superan o 9% en 4 anos, penalizando ás persoas con salario exclusivamente de Convenio e maltratando ás persoas con melloras voluntarias. Propostas de medidas de ampliación de mobilidade xeográfica. Esta postura por parte de AEB volve enturbar e tensionar o clima laboral e non axuda a frear a conflictividade laboral na Banca, plasmándose na folga do 22M.

Este 15M CCOO trasladará o seu rexeitamento a esta estratexia ás portas da JGA de BBVA e concentrándose noutras entidades, presión que continuará o 22M na JGA de B. Santander e convocatoria de folga de 24h o mesmo 22M. Os accionistas deben coñecer como tratan ao persoal estas entidades, as cales adolecen dunha Responsabilidade Social Empresarial. AEB é a única responsable de manter o malestar social e ten oportunidade na próxima reunión do 19 de marzo de achegar substancialmente as posicións.

CALENDARIO DE MOBILIZACIÓNS

• 15 MARZO: Xunta Accionistas BBVA
  • 22 MARZO: Xunta Accionistas B. Santander
  • 22 MARZO: FOLGA EN TODO O SECTOR, se non hai avances na mesa de Convenio.

É POLO TEU SALARIO, É POLOS TEUS PRÉSTAMOS, É POLO CLIMA LABORAL, É POR TI

NEGOCIACIÓN CONVENIO COLECTIVO AFORRO

Alcanzamos PREACORDO no Convenio Colectivo de Aforro

convenio colectivo aforro

O preacordo acadado, no día de hoxe, na mesa de negociación do Convenio Colectivo de Aforro 2024-26, recolle entre outros puntos

Un incremento en 3 anos do 11% - 14% máis un pago único do 3% do Nivel VI Ademais, 3 días adicionais de libre disposición (1 cada ano) Garántese a aplicación dos incrementos de convenio, sen se veren afectados por adaptacións progresivas. Ler máis

CCOO-Servizos informamos dun seguimento do 82 % en Galicia na «histórica» folga do sector financeiro estatal

folga sector financeiro

Nesta convocatoria de folga estaban chamadas a participar 7600 persoas na comunidade autónoma e 152.000 en toda España. Oito de cada dez traballadoras e traballadores do sector secundaron o paro de dúas horas, entre as 8 e as 10 da mañá. «Atrasamos dúas horas a nosa entrada ao traballo, mais avanzamos tres anos para o futuro», é o lema anunciado por CCOO.

Un paro histórico, pois nunca antes se mobilizaran asemade a banca, o aforro e as cooperativas de crédito, que respectivamente empregan a 2600, 4800 e 200 persoas en Galicia. Ademais da folga, houbo tamén concentracións na Coruña e en Vigo.

CCOO instamos as cúpulas directivas do sector —que bateu todas as súas marcas de beneficios— a reverteren os seus aumentos de soldos e reparticións de dividendos para, con iso, incrementaren de maneira xusta os salarios do persoal, fixar un límite sectorial e por empresa do tipo de xuro dos empréstitos, reducir a carga laboral e presión comercial, así como dotar os centros de traballo do persoal axeitado para dar un servizo de calidade.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador