Archivado en Comunicado breve, Elecciones sindicales, Union Comarcal Vigo, Union Comarcal Pontevedra, Union Comarcal Arousa, Seguros e Mutuas

Excelentes resultados de CCOO Servizos na súa primeira candidatura en FREMAP Pontevedra

CC.OO. Servizos estrea a súa representatividade cun gran resultado nas eleccións celebradas hoxe martes, 29 de novembro. Nos catro centros de Fremap na provincia da Pontevedra (Vilagarcía, Porriño, Vigo e Pontevedra) obtivo dous delegados, UGT tres e CSIF catro. Cabe salientar que as diferenzas de votos foron mínimas, con só un de diferenza respecto a UGT.
CC.OO. pasa a ter dous representantes, resultado que o sindicato entende como un recoñecemento das traballadoras e traballadores da empresa ao traballo realizado por CCOO.
Desde CCOO queremos agradecervos ás traballadoras e traballadores de Fremap Galicia a confianza depositada nesta organización.

Boletín Noticias

Diario. Noticias del ámbito de CCOO, Economía, Laborales, Responsabilidad Social, Internet y Sociales

Vídeos Servicios CCOO

Vídeos publicados por la Federación de Servicios de CCOO.

RSS por Secciones

Servicios CCOO en redes

Conoce las cuenta de Servicios CCOO en las redes sociales y participa. Haznos llegar tus dudas y sugerencias

Conoce CCOO

CCOOntigo TV

CCOOontigo TV. La televisión de Servicios CCOO. Programa semanal de actualidad, asesoría y reportajes.