La plantilla d'Auding s'ha reduït en un 75 % en els últims quatre anys

CCOO s'oposa a la tercera reducció salarial en l'Enginyeria AudingIntraesa i es reprenen les mobilitzacions

Coincidint amb la manifestació pel Treball Digne, convocada per CCOO entre altres sindicats, un nombrós grup de persones treballadores d'Auding es van manifestar en defensa del lema de la mateixa i de les seves pròpies condicions de treball que són un reflex de la precarietat que sofreixen des de fa anys i que ara es veuen de nou amenaçades per un nou expedient de rebaixa salarial.

La representació sindical, íntegrament de CCOO, s'oposa a aquesta nova mesura  entenent que Auding actua sobre un expedient anterior acordat, encara vigent, que ha estat reiterat i deliberadament incomplit per part de l'empresa, i sense que hi hagi noves condicions que ho justifiquin, per la qual cosa exigeixen a la direcció de l'empresa que es replantegi la situació i no apliqui una nova mesura econòmica.

La plantilla d'Auding ja ha sofert dos expedients de regulació d'ocupació (ERE) de suspensió i extinció, un ERTE, 343 acomiadaments des de 2011 que han reduït la plantilla en més del 75 % (de 450 a 107 treballadors) i des de l'any 2013 una modificació substancial de condicions de treball amb afectació en la reducció de salari i una altra reducció salarial en 2015, ara la direcció ha comunicat que no revertiran la mesura acordada i plantegen un nou article 41 per perllongar la reducció de salaris.

En finalitzar el recorregut, el col·lectiu d'Auding va rebre al Secretari General de CCOO Catalunya, Joan Carles Gallego, que ha transmès tot el seu suport i ha posat a disposició tots els mitjans del sindicat per actuar davant aquesta situació.

CCOO Serveis Catalunya