ELECCIONS SINDICALS

MUTUA UNIVERSAL - Prat de Llobregat - CCOO 4 de 5 a escollir

El passat 18 de desembre, es van celebrar les eleccions sindicals al centre de Mas Blau de Mútua Universal situat al Prat de Llobregat. CCOO va aconseguir 4 de els 5 delegats a escollir.
El pasado 18 de diciembre, se celebraron las elecciones sindicales en el centro de Mas Blau de Mutua Universal situado en el Prat de Llobregat. CCOO consiguió 4 de los 5 delegados a escoger

Fa quatre anys CCOO va presentar una llista i els resultats van ser 2 delegats de CCOO per 3 de UGT. Des de llavors s'han realitzat eleccions a pràcticament la totalitat de centres de Mútua Universal a nivell estatal, produint-se un canvi a nivell sindical d'aquesta Mútua, passant CCOO ha obtenir pràcticament el 50% de la representació on UGT era pràcticament l'únic sindicat.

Després d'ahir podem confirmar que el canvi es consolida, ja que CCOO va aconseguir 4 de els 5 delegats a escollir, això fa evident la bona feina feta en aquests darrers 4 anys.

FELICITATS I A SEGUIR TREBALLANT.
__________________________________________________________________________________

Hace cuatro años CCOO presentó una lista y los resultados fueron 2 delegados de CCOO por 3 de UGT. Desde entonces se han realizado elecciones en prácticamente la totalidad de centros de Mutua Universal a nivel estatal, produciéndose un cambio a nivel sindical de esta Mutua, pasando CCOO ha obtener prácticamente el 50% de la representación donde UGT era prácticamente el único sindicato.

Después de ayer podemos confirmar que el cambio se consolida, ya que CCOO consiguió 4 de los 5 delegados a escoger, esto hace evidente el buen trabajo realizado en estos últimos 4 años.

FELICIDADES Y A SEGUIR TRABAJANDO.