50è aniversari de CCOO de Catalunya

50è aniversari de CCOO
El 20 de novembre del 2014, Comissions Obreres de Catalunya celebrarà el seu 50è aniversari. Cinquanta anys defensant un sindicalisme de classe i nacional, compromès amb els treballadors i treballadores i amb el nostre país.
-------
El 20 de noviembre del 2014, Comisiones Obreras de Catalunya celebrará su 50 aniversario. Cincuanta años defendiendo un sindicalismo de clase y nacional, comprometido con los trabajadores y trabajadoras y con nuestro país.

El moviment social encarnat per Comissions Obreres va tenir un paper protagonista en la lluita contra el franquisme i per la recuperació de les llibertats democràtiques al nostre país.

CCOO de Catalunya, primer sindicat del nostre país en afiliació i en representació sindical, sempre ha estat compromès en la defensa dels interessos laborals i socials. La seva participació en les negociacions i mobilitzacions per millorar les condicions de vida i de treball, la reivindicació de l'ocupació de qualitat i amb drets, i la defensa dels serveis públics, durant totes aquestes dècades, així ho posen de manifest.

Per celebrar aquest aniversari s'han preparat els actes següents:

Descoberta de la placa commemorativa de l'assemblea de CCOO del 20 de novembre del 1964 a l?església de Sant Medir, a Barcelona.

Exposició "CCOO: 50 anys d'història de Catalunya. 1964-2014" al Museu d'Història de Catalunya.

Un acte central del 50è aniversari de la CONC a L?Aliança del Poblenou, a Barcelona.

secretaria general
CCOO de catalunya
- - - - - - - -

El movimiento social encarnado por Comisiones Obreras tuvo un papel protagonista en la lucha contra el franquismo y por la recuperación de las libertades democráticas a nuestro país.

CCOO de Catalunya, primer sindicato de nuestro país en afiliación y en representación sindical, siempre ha estado comprometido en la defensa de los intereses laborales y sociales. Su participación en las negociaciones y movilizaciones para mejorar las condiciones de vida y de trabajo, la reivindicación del empleo de calidad y con derechos, y la defensa de los servicios públicos, durante todas estas décadas, así lo ponen de manifiesto.

Para celebrar este aniversario se han preparado los actos siguientes:

Descubrimiento de la placa conmemorativa de la asamblea de CCOO del 20 de noviembre del 1964 a la Iglesia de Sant Medir, en Barcelona.

Exposición "CCOO: 50 años de historia de Catalunya. 1964-2014" al Museo de Historia de Catalunya.

Un acto central del 50 aniversario de la CONC en L'Aliança del Poblenou, en Barcelona.

secretaria general
CCOO de catalunya
30/10/2014

>> Més informació: "Participa en els actes convocats per commemorar els 50 anys de CCOO de Catalunya"

Ho has de veure! documental "CCOO, 50 anys d'història de Catalunya", emès per TV3 el passat 18 de desembre.