Dilluns 4 de juliol a les 17.30h

CCOO convoca una concentració de les cambreres de pis davant l'Ajuntament de Lloret de Mar

Segons informa CCOO de Girona, les treballadores que fan la tasca de cambreres d'habitació a la zona de Lloret de Mar i rodalies es concentraran el 4 de juliol davant de la seu de l'Ajuntament de Lloret. Volen denunciar la contínua precarització de les seves condicions de treball i exigir a l'Ajuntament que aprovi la moció relativa a les seves condicions laborals, que aquella mateixa tarda s'estarà discutint al ple municipal.
-----
Según informa CCOO de Girona, las trabajadoras que hacen la tarea de camareras de habitación en la zona de Lloret de Mar y cercanías se concentrarán el 4 de julio ante la sede del Ayuntamiento de Lloret. Quieren denunciar la continua precarización  de sus condiciones de trabajo y exigir al Ayuntamiento que apruebe la moción relativa a sus condiciones laborales, que aquella misma tarda se estará discutiendo al pleno municipal.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , s.hostaleria (Sectorial d'Hostaleria CCOO Serveis Catalunya) ,

Algunos Iconos extraídos de Freepik (www.flaticon.com) licencia de CC 3.0 BY